7/06/2011

My 1st holiday trip!

Píše se datum 6. července 2011 a já jsem byla donucena oprášit kolo a vydat se na 40km dlouhý letní trip s rodinou. Pocit, který jsem prožívala se opravdu nedal srovnávat s nadšením. Nechtěla jsem nikam jezdit. Nechtěla jsem dřív než v 10 ráno opouštět svou vyhřátou postýlku. Ale oni mne přesto probudili! V tak hříšný čas, 8 hodin!
Vstala jsem. Dokonce jsem se oblékla. Posnídala a šla oprášit kolo (stále doufající, že nakonec nebudu muset nikam jet). Měla jsem smůlu.

1. zastávka - ZÁMEK. Super, bezva, ale stačilo by, ne? (za mnou  je teprve 11 km :))
2. zastávka - BABIČKA. Jídlo a sladkosti, hodně sladkostí. (další 4 km)
3. zastávka - JAKÁSI MALÁ DÍRA. Zastávka po kopci. Už jsem nemohla. (10 km)
4. zastávka - TETINA CHATA. Maminko, přijeď pro mě! P.S.: Nejlépe autem. (8km)
5. zastávka - HOME, SWEET HOME! Konečně. Lehnu do postele a spím.

-
It was 6th of July today and I was forced to take my bicycle out and go on 40 kilometres far summer trip with my family. I was really angry. I didn´t wanna go somewhere. I don´t wanna leave my warm bed until 10 am. They waked me up! At 8 am, oh my God!
Okay, I waked up. I got dressed. I had breakfast and get my bicycle out (I hope, they loose me by the way). I had bad luck.

1st stop - THE PALACE.
2nd stop - MY GRANNY´s HOUSE.
3rd stop - SOME SMALL VILLAGE.
4th stop - MY AUNT´s HOUSE.
5th stop - HOME, SWEET HOME! - Finally.

V každé volné chvíli jsem se snažila zdokumentovat okolí, ale povedly se jen tři fotky (pochopte, byla jsem moc moc unavená ;))
-
I photographed everything if I could, but just three photos was okay (please understand, I was really tired ;))

Redhead

No comments:

Post a Comment